.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اراذل و اوباش در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۵ اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ حسن عنایتی گنجی، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری و شرارت از سوی افرادی شرور و اراذل و اوباش با سلاح سرد و مصدومیت ۲ نفر در این ارتباط، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با عنایت به فرار متهمان پس از ارتکاب جرم از صحنه، ماموران انتظامی اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با شناسایی متهمان و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی ۵ متهم به شرارت را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی از تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: هرگونه قدرت نمایی و حرکات غیرمتعارف که موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان شود، پلیس برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

او با اشاره به رضایت مردم از اقدام عملیاتی پلیس در دستگیری متهمان، گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.